2008. május 30., péntek

2008 Majus 29. Csutortok.
Ma fel 9-ig aludtak. Delelott beszeltunk a nagyiekkal es utana kimentunk setalni es a boltba. Mivel sokaig aludtak , gondoltam ,hogy ma nem lesz alvas.


De mire hazaertunk mind a ket mano elaludt. Meg ,csak fel 2 volt. Nagyon orultem, hogy aludtak.

Fel 5-ig huztak a lobort, utana ebedeltek es mentunk ki jatszani.

Vettunk a boltban kis ventillatorokat,ezekkel jatszottak egesz nap. Nem bantam, mert nagyon meleg volt. Persze hoztak magukkal.

Eloszor csak rohangaltak, szokas szerint.

Utana beszelgettek egymassal es persze a csappal akartak jatszani, de nem engettem, mert nem hoztunk valtoruhat.

Mincse inkabb autozott,

Alex is csatlakozott hozza.

Utana hivott hintazni es vartuk apat. Minden feher kocsira azt hitte, hogy apa jott meg.

Mincse az asztalon.

Alex csuszdazott is egy kicsit.

utana visszment autozni a tesojahoz.


Mincse kipakolt a kocsicsomagtartojabol.Mikor megjott apa, meg setaltunk egy kicsit, amig a fiuk megittak a tejet. 8 utan jottunk haza. Ma 11 korul aludtak el, addig jatszottak.


Ja , es volt egy ejszakai "latogatonk". Egy opossum, megkajalta a macsek osszes ennivalojat es meg ivott is. Opossum , csak itt van Amerikaban, erszenyes mint a kenguru. Nem veszelyes, ha megilyed halottnak tetteti magat. A macsek sem bantja, inkabb elkeruli.












1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

De jó még sosem hallottam erről az állatról! :)