2008. október 28., kedd

2008 Oktober 28. Kedd. Ma Alexal voltunk az ovis Haloweenen. Ami a tokvasaron volt. Most nagyon jo volt, mert kevesen voltak, vilagos volt es inkabb csak kisgyerekek voltak. Igy mindent kitudtunk probalni.
11 gyerek van az o osztalyaban , ma mindenki itt volt.

Majdnem sikerult oket egyszerre lefenykepezni.

Alexka a Superman!!!

Vegre kiprobalhatta a ponilovaglast.


Az en kis lovasom. Imadom.

Utana vonatozott egyet.

Alexka a kisvonaton.
Korhintaztunk is.

Utazott a rozsaszinu elefanton.

Ez az ugralovar naaagyon tetszett neki. Alig tudtam kiszednei innen.

Azutan fel akart ulni a hajohintara. Eloszor feltem, hogy sirni fog, de nagyon elvezte. Ahoz kepest, hogy csak 2 es fel eves nagyon bator volt.

Itt vizi dodgenezik. Na itt majd fraszt kaptam ugy feltem, hogy beleesik a vizba, de nem . Nagyon ugyes volt az en pici fiam.


A vegen meg ment egy utolso kort a vonattal. Utana jottek apaek. Ennyi eleg is volt mara, majd holnap ugy is jovunk Mincsevel es akkor o is bejohet jatszani, mert holnap apa is jobban raer. (Ma targyalasa volt delutan es sietni kelllett haza.)

Itthon a kapott ajandekokkal jatszottak es felfaltuk az osszes edeseget.

Utana megebedeltek es persze a sok edessegtol nem tudtak elaludni. Csak fel 4-kot aludtak el, igy megint nem tudtunk kimenni jatszani. Ebbol tanultam, holnap alvas elott nincs edesseg.

Alex betomte az osszes sajtot a szajaba amit vacsorara kapott. Ugy nezett ki mint egy kishorcsog. Ma eleg keson aludtak el, majdnem 11 ora volt.














Nincsenek megjegyzések: