2009. február 11., szerda

2009 Februar 2.-8.ig.


Hetfon delelott kint jatszottak a teraszon . Nagyon jo ido volt es itt legalabb arnyekben voltak es nem volt olyan meleg.


Igy kell asztalon fekve autozni.


Kesobb megkaptak a kakao adagjukat, amit most mar tej helyett kapnak.

Koccintottak is vele es mondtak ,hogy "cheers".

Kedden Alexszal suliban voltunk. Kedvet kapott a festeshez, nagyon ugyes. Sajnos ottfelejtettuk es masnapra eltunt.

Lovagolt is.

Meg takaritott is.
Szerdan Mincsevel voltunk a suliban . 15 percig. Ennyi ido kellet, hogy kiboritson es hazajojjunk. Azzal kezdte, hogy berohant a terembe es fellokott egy kisfiut, utana kimentunk az udvarra ott megtalalta azt a kislanyt akivel kotozkodni szoktak es ot is ellokte, majd megint az elozo kisfiut lokte le a biciglirol. Na, itt lett elegem. Nem gyoztem elnezest kerni. Amikor buntetesbol leultettem egy szekre, hogy lenyugodjon ugy elkezdett uvolteni, hogy en is elsirtam magam. Akkor hivtam fel apat, hogy jojjon ertunk, mert erre nekem nincs szuksegem. Ugy kiakadtam, hogy meg itthon is sirtam. Legszivesebben soha nem mentem volna vissza a suliba, de ezt nem tehetem meg Mincsevel. Kitalaltam, hogy atiratom a halado osztalyba ahol nagyobb gyerekek jarnak. Meg varni kell 2 hetet, mert akkor mar 34 honaposak lesznek, ez a hatar.

Delutan lejott a szomszed kisfiu jatszni. Hat, o sem egy konnyu eset. Ugy tud uvolteni, hogy az egesz haz hangzik tole. De itt moindig jol viselkedik, soha nincs vele semmi bajom es a fiuk is jol kijonek vele.

Kint gyurmaztak a teraszon.

Olyan csendben voltak, hogy meg az anyukajanak is feltunt. Mondtam neki, hogy nyugodtan leengedheti maskor is, igy legalabb o is pihen egy kicsit. En meg jol el vagyok veluk.

Este tejberizst ettek. Egyedul!!! Nagy szo, mert eddig nem nagyon ettek egyedul kanallal.

Csutortokon reggel eloszor bementem beszelni a tanarunkkal, Mincserol. Nagyon aranyos volt es orult, hogy visszamentem es tisztaztuk a helyzetet. Kertem, hogy segitsen , mert en nem mindig tudom mit kezdjek a fiuk hisztievel. Nagyon segitokesz volt.
Utana elmentunk a Chuk E.Cheese's-be, ami egy etterem gyerekeknek. Tele van jatekokkal, minden korosztaly talal maganak valo elfoglaltsagot es a pizza is finom. A fiuk ravetettek magukat a vonatokra.
Amikor bedobtuk a zsetonokat jegyeket kaptunk erte, amit a vegen beletetett valtani ajandekert. A zsetonokat a menuhoz adjak.

Itt mehecskeket fogdosnak, nagyon ugyesek.

Alex Chuck E.-val autozik. Nagyon komoly.

Utana bicajozott egyet.

Mincse is beult Chuck E. melle.

Vegig probaltak minden jatekot.

Alex kosarazik.

Alex vezet.

Mincse Chuck E.-t buvoli.

Apaek celbalonek.

Utana a ket fiu probalkozik.

Mincse jatszik es nyert egy csomo jegyet.

Utana o is vezetett egy kicsit.

Le akartuk fenykepezni oket a zenekarral , de ugy el voltak amulva, hogy nem is foglalkoztak velunk. Ezek hatalmas babuk , mozognak es zenet jatszana.
Nagyon jol ereztek magukat a fiuk es mi is , biztos , hogy tobbszor fogunk ide jonni.
Ja es annyit az itteni idojaras elorejelzesrol, hogy azt mondtak , hogy delutan 1 orakor esni fog az eso. Apaval ezen jot nevettunk mert szazagra sutott a nap. Viszont 1 orakor amikor kijottunk az etterembol , el kezdett esni az eso es jol el is aztunk. Utana napokig estett ,nem is tudtunk kimenni jatszani.
Ja,meg csutortok este voltunk tornazni is a Little Gym-ben. Kaptunk egy ingyenes orat, hogy kiprobaljuk tetszik e. Tetszett, a fiuk nagyon elveztek, de nem megyunk , mert nagyon draga es alig voltak. Inkabb keresunk masik helyet ahol kevesebbert tornazhatnak es levezethetik azt a rengeteg energiat ami bennuk van. Remelem, hogy egy kis fegyelmet is tanulnak, mert az is rajuk fer. Erdekes modon a torna tanarra nagyon halgattak es mindent rogton megcsinaltak amit mondott. Teljessen el voltunk amulva apaval. Lehet, hogy nekunk is ugy kell veluk beszelni mint egy katona tiszt.

Szombaton Isabellaeknal voltnuk. Vegre egy kicsit sutott a nap is.
Isabella az ocsikejevel. Nikolasz visszaorokolte ezt a jartekot, meg mindig joallapotban van es nagyon tetszik neki.

Kis mano, olyan edes. Ilyenkor ramjon, hogy meg egy babat szeretnek.Csak az a baj, hogy nincs segitsegem es a fiuk mellet nem birnek meg egy babaval. Talan kesobb, ha egy kicsit nonek es ertelmesebbek lesznek. Most a nem szon ok azt ertik, hogy megjobban. Igy nem megy.

Jatszik a ket teso.

Majd Isabella is csatlakozott hozzajuk.

Alex magyarazza Nikolasznak, hogy mik vannak a zenelojatakon es hogy mukodik.


Unokatesok.

Mielott eljottunk bohockodtak egyet a gyerekek. Volt rohangalas meg ugralas,a sator is elokerult. Biztos orult az also lakor amikor eljottunk.

Jol lefarasztottak egymast. A fiuk rogton elaludtak a kocsiban amikor jottunk haza. Itthon is csak vacsorazni keltek fel es utana reggelig aludtak. Amiota nincs tej vegigalusszak az ejszakat es csak neha kell atmennem, ha rosszat almodnak es felriadnak.
Ez totent a heten.


































2 megjegyzés:

Réka írta...

Nem akarlak elkeseríteni, de még nálunk is ugyanez a "nem" szó jelentése. Kíváncsi vagyok, hogy ez meddig tart.
puszi

Anita írta...

Nahat erre en is kivancsi vagyok. Mert ugye azt modnjak, Hogy ez a "terrible two" idoszak. De hat ok mar majdnem 3 evesek es most meg hisztisebbek mint ez elott. Allandoan tesztelnek es minden nap felvaltva hisztiznek.Remeljuk, hogy lesz es meg jobb is.