2009. május 12., kedd

2009 Majus 12. Kedd



Tegnap voltunk ugralni vegre. A fiuk nagyon elveztek. Mar regen nem mentunk, mert mindig volt valami. Nem fenykepeztem, mert egyedul voltam a fiukkal, (apa nem ert most ra), es inkabb rajuk figyeltem es rohangaltam utanuk. Nagyon jol ereztuk magunkat, en is sok mindent csinaltam veluk. Mar nagyon ugyesek. Siman vegig mentek az akadajpalyan amit az edzo keszitett. Amikor hazajottunk olyan faradtak voltak, hogy ebed utan rogton el is aludtak. Majdnem 4 orat aludtak!!! Utana mar nem mentunk sehova, mert szerintem izomlazuk volt, eleg furcsan mentek, szegenykek.



Ma olyan jatszohazban voltunk a sulival, ahol csak ugralovarak vannak. Eloszor nem nagyon erdekelte a fiukat es inkabb az autokat probaltak ki.(ezt nem fenykepztem le).De kesobb ugy belejottek, hogy alig tudtuk oket hazavinni. Mar ugy szoltak, hogy zarnak , es jon a kovetkezo csoport. Mincse hazaig uvoltott. Ide biztos, hogy maskor is megyunk, mert mindenkinek nagyon tetszett. Tok jo volt, hogy az anyukak is bent bohockodtak a gyerekekkel. (En is.)






























Delutan vegre eljutottunk a jatszoterre. Mar eleg regen voltunk itt, de ma vegre idoben felkeltek a delutani alvasbol.



Itt is jo lefarasztottak magukat. Rohangaltak, labdaztak, csuszdaztak es homokoztak. utana jott ertunk apa es meg elmentunk bevasarolni. Nagyon szeretnek vasarolni,miota ok tolhatjak a bevasarlokocsit.










Nincsenek megjegyzések: