2008. június 22., vasárnap

2008 Junius 20 Pentek.
Nagyon meleg van, egesz nap spricceltem a fiukat. Utana odaadtam nekik a spriccelot. Nagyon tetszett nekik.
Alexnak meg gyakorolnia kell.

Mincse mar profi.

Neha mar "elromlott" a spriccelo, mert csurom vizes lett. Igy valahogy tuleltuk a napot.

Reggel 7-kor keltek, igy mar fel 1-kor elaludtak. Ugy orultem.

Ma vegre ki tudtunk menni jatszani, mert Mincse is sokkal jobban van. Lementunk a partra, szerencsere nem volt senki a jatszoteren.

Megtamadtak a maszokat es a csuszdakat.

Alex a fuggohidon rohangalt.

Alex csuszdazik.

Kis hosom. Ugy orulok, hogy jobban van.

Itt a repuloket nezik. Sok jar errefele, mert 3 repuloter is van a kornyeken.

Le akartam fenykepezni a naplamentet, de meg tul koran volt. Azert csinaltam egy kepet.

Lovagolnak. Ki igy,ki ugy.

Alex a nagybekan.

Utana mind a ketten a vezetest gyakoroltak. Meg jo, hogy ketto van a kormanykerekekbol, mert kezdtek vitatkozni. De igy mindenkonek jutott egy.

Meg csuszdaztak egy kicsit.

Apa is beallt jatszani.

Nagyon jol ereztek magukat. A sok otthonules utan jo volt egy kis jatek.

Igy sikerult a naplementem. A tavolban latszik Long Beach .
Utana setaltunk meg egy kicsit. Amikor hazajottunk gyorsan megfurodtek , vacsi es alvas. 10-kor mar mind a ketto aludt.

















Nincsenek megjegyzések: